Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El Govern central fa feina a Pequín amb el cònsol general d'Espanya per repatriar els ciutadans espanyols aïllats a Wuhan
La Comissió Nacional de Salut de la Xina ha elevat a 80 el nombre de víctimes mortals causades pel coronavirus. El nombre de persones infectades diagnosticades és de 2.744, 461 d’elles es troben en estat crític.
El ministre de Sanitat xinès ha reconegut que la comprensió del virus per part de les autoritats és “limitada” i no són capaces fins al moment de conèixer l’abast potencial de la malaltia.
A més, s’ha demostrat que el coronavirus té un període d’incubació de 14 dies i que és contagiós abans que se’n manifestin els símptomes.
Mentre el Govern central fa feina a Pequín amb el cònsol general d’Espanya per repatriar els ciutadans espanyols aïllats a Wuhan, epicentre del brót del coronavirus aparegut a la Xina. Asseguren que hi ha una vintena d’afectats espanyols, amb qui s’està en contacte permanent.
La comissària de Salut de la Unió Europea ha convocat avui una reunió del Comitè de Seguretat Sanitària per discutir la resposta i necessitats a l’emergència del brót.
El comitè és un grup d’assessorament de caràcter informal amb la missió de reforçar la coordinació dels estats de la Unió davant d’emergències mèdiques.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat