L'artanenca debutarà a Hamburg. Abans, aquest cap de setmana, afronta el campionat d'Espanya
Si l’avanç de la Covid-19 ho permet, Xisca Tous pujarà al cim de la prova de triatló amb la disputa de la Sèrie Mundial d’Hamburg. Seria la primera competició internacional absoluta després de la Copa d’Europa júnior de Riga. Però abans de viatjar a Hamburg, l’artanenca competirà a Pontevedra en el campionat d’Espanya. Dos podis a la Copa d’Europa, subcampiona d’Espanya i top 10 a la Copa del Món són exemples de la progressió de Xisca aquesta temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa