Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El missatge que transmet al vestidor és que "tenguin confiança en l'equip i en ells mateixos"
L’Atlètic Balears està immers en una crisi de resultats i de joc. L’equip de Juanma Barrero és coer de grup amb un punt. A més, els balearicos acumulen ja 7 derrotes consecutives.
El conjunt blanc-i-blau vol recuperar sensacions aquesta jornada al camp de l’Inter City. Per analitzar la situació hem estat amb Xisco Jiménez.
Tot i que demana tranquil·litat, Xisco Jiménez és ben conscient que la situació de l’Atlètic Balears és molt negre. Ara bé, el de Santa Ponça creu que tenen plantilla suficient per capgirar la mala dinàmica.
Al davanter balearico també li hem demanat pels xiulets de l’afició a la direcció esportiva. L’únic que té clar és que els jugadors s’han de centrar només amb el que passa a la gespa.
Xisco és el capità de l’equip. El seu objectiu és aixecar l’ànim dels seus companys. I el missatge que transmet al vestidor és que “tenguin confiança en l’equip i en ells mateixos”. Idò amb la confiança del vestidor, l’Atlètic Balears espera començar a alçar al vol contra l’InterCity.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat