Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
1157
Un accident marítim ha deixat una dona ferida amb politraumatismes i un catamarà enfonsat a la platja de Cala d’Hort, a Sant Josep de sa Talaia. Els fets han tingut lloc pocs minuts abans de les onze del vespre d’aquest dilluns quan dues barques han col·lidit frontalment. L’Hospital de Can Misses ha informat aquest dematí que la dona, espanyola de 53 anys, es troba en observació a Urgències i que, presumiblement, avui mateix rebrà l’alta.

Segons informa el SAMU 061, una llanxa de devers quinze metres d’eslora navegava a gran velocitat quan ha xocat contra un catamarà de mesures més reduïdes. Dues ambulàncies s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han traslladat la dona, que era la capitana del catamarà, a l’hospital de Can Misses amb un codi de politraumatisme i pronòstic reservat.

La resta de tripulants del catamarà han estat rescatats lleus i han estat traslladats per una primera valoració també a l’Hospital Can Misses, d’Eivissa.
El catamarà s’ha enfonsat a Cala d’Hort, al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata