Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
1288
Un accident marítim ha deixat una dona ferida amb politraumatismes i un catamarà enfonsat a la platja de Cala d’Hort, a Sant Josep de sa Talaia. Els fets han tingut lloc pocs minuts abans de les onze del vespre d’aquest dilluns quan dues barques han col·lidit frontalment. L’Hospital de Can Misses ha informat aquest dematí que la dona, espanyola de 53 anys, es troba en observació a Urgències i que, presumiblement, avui mateix rebrà l’alta.

Segons informa el SAMU 061, una llanxa de devers quinze metres d’eslora navegava a gran velocitat quan ha xocat contra un catamarà de mesures més reduïdes. Dues ambulàncies s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han traslladat la dona, que era la capitana del catamarà, a l’hospital de Can Misses amb un codi de politraumatisme i pronòstic reservat.

La resta de tripulants del catamarà han estat rescatats lleus i han estat traslladats per una primera valoració també a l’Hospital Can Misses, d’Eivissa.
El catamarà s’ha enfonsat a Cala d’Hort, al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen