Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
1177
Un accident marítim ha deixat una dona ferida amb politraumatismes i un catamarà enfonsat a la platja de Cala d’Hort, a Sant Josep de sa Talaia. Els fets han tingut lloc pocs minuts abans de les onze del vespre d’aquest dilluns quan dues barques han col·lidit frontalment. L’Hospital de Can Misses ha informat aquest dematí que la dona, espanyola de 53 anys, es troba en observació a Urgències i que, presumiblement, avui mateix rebrà l’alta.

Segons informa el SAMU 061, una llanxa de devers quinze metres d’eslora navegava a gran velocitat quan ha xocat contra un catamarà de mesures més reduïdes. Dues ambulàncies s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han traslladat la dona, que era la capitana del catamarà, a l’hospital de Can Misses amb un codi de politraumatisme i pronòstic reservat.

La resta de tripulants del catamarà han estat rescatats lleus i han estat traslladats per una primera valoració també a l’Hospital Can Misses, d’Eivissa.
El catamarà s’ha enfonsat a Cala d’Hort, al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general