Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El jove de 28 anys que conduïa la moto ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a Son Espases, on ha ingressat a l'UCI
Un motorista ha quedat ferit greu i el conductor d’un cotxe amb ferides manco greus després de xocar frontalment, a la carretera d’Inca a Sineu, molt a prop del camí vell de Muro. La topada ha ocorregut aquest dimarts al migdia quan la moto, conduïda per un jove de 28 anys, ha fet un avançament i ha impactat amb un vehicle que venia de davant.
La central de coordinació del SAMU 061 ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància de suport vital avançat (SVA), una ambulància de suport vital bàsic (SVB), amb dos tècnics d’emergències sanitàries, i un vehicle Delta-cap de guàrdia. El motorista ferit ha estat finalment traslladat, amb pronòstic greu, fins a l’Hospital de Son Espases, on es troba actualment ingressat a la Unitat de Cures Intensives, en estat crític, segons assenyala l’agència Europa Press.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal