Un riu multicolor de sabates i camisetes de running. Això pareixia el port de Vila a primera hora de la tarda. Des dels quilòmetres inicials, la gambada keniana de Eliud Kibet i Martin Cheruiyot s’ha distanciat de la resta de corredors. Esquivant el risc de pluja i impulsat per un vent que ha bufat a favor, Kibet ha creuat en primer lloc la meta de Santa Eulària. I ho ha fet batent amb més d’un minut de marge el rècord de la prova.
Per Yami Gurmu la d’Eivissa era la primera marató de la seva vida i ha aconseguit mantenir un bon ritme durant un llarguíssim recorregut ple de pujades i baixades. A la prova de dotze quilòmetres, els guanyadors han estat el marroquí Anass Bourass i la salmantina Gema Martín.
L’Ibiza Marathon culmina la seva tercera edició en plena forma. Els organitzadors han aconseguit que la competició atlètica esdevingui en un gran reclam turístic de primavera.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa