Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Al principi, la Federació va posar-li impediments per jugar per la seva discapacitat
Yayo Rodríguez és un nin d’onze anys que se sobreposa a les dificultats per gaudir a les totes de la seva passió: el futbol. Juga a la Unió Esportiva Maó i cada cap de setmana dona una lliçó de superació.
Va néixer a Menorca, però és d’ascendència cubana i colombiana. Un accident de cotxe li va limitar la sensibilitat i motricitat del braç esquerre quan tenia dos anys. Des dels quatre, el futbol ha esdevingut el seu motor vital.
De fet, la burocràcia federativa va ser un impediment major que la seva discapacitat a l’hora de la pràctica esportiva. En Yayo és un jugador més, adaptat a la seva singularitat. Yayo s’ha guanyat la família blava i groga per la seva personalitat.
Fa dues setmanes, Yayo va estrenar-se com a golejador. Va ser la diana més esperada, més emotiva i més celebrada, tant pel públic assistent com per l’entrenador i els companys d’equip, que ja demanen la pilota d’or de la superació.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc