Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Tres dies, on la música farà més suportable el temps que passam a casa
Per fer aquest cap de setmana més entretingut, artistes d’arreu del país han volgut aportar el seu granet d’arena virtual. És el cas del festival de música #Yomequedoencasa, que cerca entretenir el públic i prendre consciència de les recomanacions sanitàries mitjançant la música.
El grup Desvariados ha donat el sus al primer festival que se celebra per Instagram. Tres dies, on la música farà més suportable el temps que passam a casa. Una quarantena d’artistes s’han ajuntat a les xarxes socials amb un objectiu comú: fer més agraït l’aïllament. Durant el cap de setmana, artistes com Rozalén i Rayden oferiran, en directe, concerts de mitja hora als seus perfils d’Instagram.
El món de la música no ha estat l’únic que ha volgut aportar el seu gra d’arena. Dibuixants com El Torres, Vicente Cifuentes o Kiko Infame han penjat alguns dels seus còmics a les xarxes perquè tothom que ho vulgui en pugui gaudir. I és que la cultura, tot i que sigui virtual, és una eina clau per crear comunitat en moments convulsos.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables