La mallorquina ha debutat en el primer partit contra els Països Baixos
418
Després de debutar en el partit oficial de la selecció espanyola de rugby XV del Campeonat d’Europa contra els Paisos Baixos, la mallorquina Zahía Pérez (Palma de Mallorca, 2004) ha estat convocada per entrontar-se a Rusia aquest dissabte, dia 26 de febrer, a les 16 hores, a Madrid. La jugadora, formada a El Toro RC i al CTEIB, defensarà el novè titol de campiona d’Europa per a les ‘Lleones’.
Amb només 15 anys, Pérez va fer història al rugbi femení de les Illes Balears. Ha estat la primera al·lota en accedir al Centre de Tecnificació i el seu talent li ha permès arribar a jugar amb la selecció balear i ara l’espanyola, amb la plena confiança del seleccionador José Antonio Barrio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa