El secretari de l'organització, Jens Stoltenberg, ha dit que aquest moment de guerra no és el moment propici per a l'adhesió
Volodímir Zelenski ja és a Vílnius, a Lituània, on se celebra la cimera de l’OTAN, amb la presència de tots els països membre. El president ucraïnès ha tornat a reclamar garanties de seguretat per a l’adhesió del seu país a l’organització atlàntica, però a l’OTAN no frisen. En aquest sentit, està en espera que el país compleixi encara amb una sèrie de requisits.
El secretari de l’organització, Jens Stoltenberg, ha dit que aquest moment de guerra no és el moment propici per a l’adhesió, però que s’afavorirà perquè el procés continuï endavant.
D’altra banda, Zelenski ha aprofitat la cimera per pactar amb Alemanya i el Regne Unit l’enviament de més sistemes antiaeris, míssils i vehicles de combat.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases