Volodímir Zelenski viatjarà a França aquest dimecres i es reunirà amb el president Emmanuel Macron, després de la seva visita avui a Londres. El cap d’estat ucraïnès ha comparegut en el Parlament britànic i s’ha reunit amb el primer ministre, Rishi Sunak, i amb el rei Carles III, al palau de Buckingham.
A més de la parada a París, també s’especula que el president ucraïnès podria viatjar, a continuació, a Brussel·les, per participar en el Consell Europeu que comença demà, dijous, en aquesta ciutat. El manteniment del suport a Ucraïna serà un dels principals assumptes que tractaran els caps d’estat i Govern de la Unió Europea en aquesta cita.
Abans d’aquest viatge, Zelenski només havia visitat dues nacions estrangeres des del començament de la guerra: els Estats Units i Polònia.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros