Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El ministre de l'Interior assegura que continuaran perseguint els terroristes allà on es trobin
El ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, ha presidit a Calvià un acte d’homenatge als dos guàrdies civils assassinats per ETA a Palmanova l’any 2009, les darreres víctimes mortals a Espanya.
Hi ha estat present la mare de Diego Salvà, Montse Lezaún. Zoido ha dit que continuaran perseguint els terroristes allà on es trobin. Posa com a mostra l’operació que la Guàrdia Civil ha iniciat aquest dijous al País Basc, Navarra i La Rioja per decomissar vehicles, doblers i habitatges de 50 membres de la banda que deuen 8 milions d’euros. Varen ser condemnats i encara no havien fet front al pagament de la responsabilitat civil. Els doblers recaptats seran per fer front a la indemnització de víctimes dels terroristes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc