La jove mallorquina que viatjava a un dels trens continua desapareguda
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
Els negocis que ho demanin tendran dues places reservades destinades als clients davant la porta
Binissalem posa en marxa un sistema de zona blava pensada per afavorir el comerç local. Les botigues del poble que ho sol·licitin podran disposar de dues places d’aparcament davant la porta on els clients s’hi podran aturar només 15 minuts i de manera gratuïta.
La ferreteria Ca’n López fa gairebé 10 anys que té dues places de zona blava pintades davant la porta. Inicialment, eren de càrrega i descàrrega, però sempre hi havia problemes amb els repartidors que es queixaven en veure-hi cotxes aparcats, per la qual cosa des de l’Ajuntament se’ls va proposar aquesta solució.
El consistori fa extensible aquesta mesura de forma gratuïta a tots aquells comerços que així ho demanin. En queden exclosos bars, restaurants o perruqueries, on l’estada sol ser superior als 15 minuts permesos amb la nova mesura.
El propietari del forn Ca’n Manolo ja ha demanat que li habilitin les dues places, ja que -els seus clients- sovint tenen molts problemes per aparcar.
L’Ajuntament calcula que d’aquesta reserva d’estacionament se’n podran beneficiar una vintena de comerços del poble.
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
Un dels trens ha envestit l'altre per darrere i s'ha suspès l'alta velocitat entre Madrid i Andalusia
Pedro Sánchez, "consternat" pel greu accident ferroviari a Toledo