Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Milers de persones esperen avui l’ajuda de l’Exèrcit a les zones afectades
Almenys 10 persones han mort a causa de la torrentada registrada aquest dimarts a Sant Llorenç. Centenars de persones han passat la nit al poliesportiu de Manacor. Milers esperen avui l’ajuda de l’Exèrcit a les zones afectades. El president del Govern, Pedro Sánchez, arribarà a Mallorca cap a les 13 hores i anirà directe a la zona zero de Sant Llorenç.
La Unitat Militar d’Emergències (UME) ha arribat a Mallorca a les 7 hores. Més de 400 efectius treballen a la zona de Sant Llorenç per avaluar els danys i atendre la població afectada.
Els ministeris d’Interior i Política Territorial i el Govern de les Illes Balears elaboraran demà un informe al Consell de Ministres per avaluar l’abast de les pèrdues humanes i materials, i prendre les mesures urgents necessàries davant els danys soferts.
El poble està negat i incomunicat. Els carrers estan plens de cotxes amuntegats. Emergències recorda que encara hi ha carreteres tancades, demana precaució i que s’evitin desplaçaments que no siguin estrictament necessaris a Sant Llorenç i tots els voltants.
Consulta aquí l’estat actual de les carreteres de Mallorca
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases