El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els legisladors són favorables a imposar regulacions a Facebook per assegurar-se que respecta el dret a la privacitat dels usuaris
Marck Zuckerberg ha declarat que les seves pròpies dades personals de Facebook van ser venudes a l’empresa britànica Cambridge Analytica, que va accedir a la informació de 87 milions d’usuaris sense el seu consentiment.
El fundador de Facebook ha comparegut aquest dimecres a la Cambra de representants després de declarar dimarts al Senat dels EUA. Zuckerberg, visiblement incòmode davant algunes preguntes, travessa el moment més crític de la seva carrera.
Els legisladors són favorables a imposar regulacions a Facebook per assegurar-se que respecta el dret a la privacitat dels usuaris, després de l’escàndol de Cambridge Analytica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits