Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els professionals consideren que la ciutadania no està prou conscienciada per reclamar aquest servei mèdic que prepara i acompanya el pacient i la família durant el procés de mort
Aquest dilluns, professionals i ciutadans van celebrar un debat a l’Ateneu de Maó per analitzar com millorar i protegir la dignitat dels pacients terminals, i és que segons la Societat Balear de Cures Pal·liatives, a Menorca només el 6% dels malalts en fase de final de vida son atesos per aquestes unitats integrades per metges, infermers i psicòlegs per acompanyar i informar durant el procés de mort. A les illes, el servei arriba al 19% de la població diana.
Segons dades d’IB-Salut, a Menorca, l’any passat, 135 persones i les seves famílies varen ser assistides per la unitat de cures pal·liatives, la gran majoria, pacients oncològics. Enguany, a més, s’ha posat en marxa un equip de cures pal·liatives pediàtriques.
Segons la Societat Balear de Cures Pal·liatives, manca formació entre els professionals a l’hora de derivar els casos, i també manca conscienciació entre la població per reclamar aquests serveis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia