El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Serà present a 40 nuclis de població, el doble que l'any passat
25 tractors han passat avui matí la Inspecció Tècnica de Vehicles a Santanyí. L’estació mòbil del Consell de Mallorca evita a aquests vehicles haver de recórrer llargues distàncies per carretera per passar la revisió, que a partir dels 10 anys d’antiguitat, s’ha de passar anualment.
Motocicletes i ciclomotors també se’n beneficien. Enguany, l‘estació mòbil de la ITV farà aturada a 40 nuclis de població, 22 més que l’any passat. La previsió és arribar a les 1.000 revisions per a tractors i a 10.000 per a motocicletes.
Això contribueix, segons el Consell, a descongestionar les cinc estacions fixes que hi ha l’illa. Des de febrer, s’han revisat 1.200 motos i ciclomotors i 400 tractors a les dues ITV mòbils que hi ha a l’illa. La cita es pot obtenir a la pàgina web de la ITV, itv.mallorca.es.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades