Els militars començaran dilluns que ve amb les tasques de rastreig de contactes estrets dels nous casos positius
Els militars reben formació aquests dies per part del personal de vigilància epidemiològica del Govern. Tots pertanyen a la Comandància General de Balears. 88 provenen de l’exèrcit de Terra, 11 de l’Aire i 1 de l’Armada.
A l’equip, organitzat en tres torns, hi ha un psicòleg, professionals sanitaris i personal militar amb formació específica. Tots tenen experiència prèvia com a rastrejadors interns de l’Exèrcit i ara se centraran en identificar contactes estrets.
Treballaran a la central COVID, ubicada al polígon de Can Valero, amb els 240 rastrejadors que ja fan feina actualment. Això significa que hi haurà una ràtio d’1 rastrejador per cada 3.000 habitants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració