Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
No hi ha hagut ferits i un curtcircuit podria haver provocat el foc
Dotacions dels Bombers a l'exterior del local situat al Passeig Marítim de Palma.
136Un curtcircuit hauria estat la causa de l’incendi que s’ha produït anit de matinada en una discoteca del Passeig Marítim de Palma. No hi ha hagut ferits. Diverses dotacions de bombers s’han traslladat fins el lloc del fets i també la policia local que ha regulat durant poc més d’una hora el trànsit de la zona.
Els fets han tengut lloc a la discoteca Nuevo Zar Marítimo situada devora l’hotel Melia Palma Marina. En el moment en que han començat les flames hi havia gairebé 100 persones a l’interior. Han pogut sortir del local i no hi hagut ferits. El foc s’ha iniciat al magatzem i segons els bombers ha estat provocat per un curtcircuit en un dels congeladors al sotan del local. Diverses dotacions de bombers han acudit a la discoteca per apagar les flames. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació. Les instal·lacions del local d’oci nocturn no s’han vist molt afectades, el seu propietari ha assegurat que aquesta mateixa nit estarà obert al públic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet