Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Tècnics municipals avaluaran l'estat de l'edifici aquest divendres
Edifici precintat a Inca. Foto M. Bergas
69811 persones han estat desallotjades aquest dijous vespre, segona festa de Nadal, després de caure el fals sostre d’un primer pis a un edifici del carrer de Martí Metge d’Inca. Està previst que durant aquest divendres s’avaluï l’estat de l’immoble per determinar quan podran tornar a casa seva les 11 persones desallotjades.
Els Bombers de Mallorca, en rebre l’avís, es desplaçaren fins al lloc dels fets i comprovaren que les bigues es trobaven en mal estat, i per això es va optar per desallotjar tot l’immoble. També es va buidar un habitatge situat vora l’edifici.

Les persones desallotjades foren ubicades en altres habitatges, alguns a hotels.
Aquest divendres al matí està previst que un tècnic municipal inspeccioni l’edifici per determinar-ne l’estat i poder estudiar les actuacions a realitzar.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol