Tècnics municipals avaluaran l'estat de l'edifici aquest divendres
Edifici precintat a Inca. Foto M. Bergas
52311 persones han estat desallotjades aquest dijous vespre, segona festa de Nadal, després de caure el fals sostre d’un primer pis a un edifici del carrer de Martí Metge d’Inca. Està previst que durant aquest divendres s’avaluï l’estat de l’immoble per determinar quan podran tornar a casa seva les 11 persones desallotjades.
Els Bombers de Mallorca, en rebre l’avís, es desplaçaren fins al lloc dels fets i comprovaren que les bigues es trobaven en mal estat, i per això es va optar per desallotjar tot l’immoble. També es va buidar un habitatge situat vora l’edifici.
Les persones desallotjades foren ubicades en altres habitatges, alguns a hotels.
Aquest divendres al matí està previst que un tècnic municipal inspeccioni l’edifici per determinar-ne l’estat i poder estudiar les actuacions a realitzar.