Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Tècnics municipals avaluaran l'estat de l'edifici aquest divendres
Edifici precintat a Inca. Foto M. Bergas
60111 persones han estat desallotjades aquest dijous vespre, segona festa de Nadal, després de caure el fals sostre d’un primer pis a un edifici del carrer de Martí Metge d’Inca. Està previst que durant aquest divendres s’avaluï l’estat de l’immoble per determinar quan podran tornar a casa seva les 11 persones desallotjades.
Els Bombers de Mallorca, en rebre l’avís, es desplaçaren fins al lloc dels fets i comprovaren que les bigues es trobaven en mal estat, i per això es va optar per desallotjar tot l’immoble. També es va buidar un habitatge situat vora l’edifici.
Les persones desallotjades foren ubicades en altres habitatges, alguns a hotels.
Aquest divendres al matí està previst que un tècnic municipal inspeccioni l’edifici per determinar-ne l’estat i poder estudiar les actuacions a realitzar.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs