Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Amb aquests doblers es financen, entre d'altres, els serveis d'ajuda a domicili, el de teleassistència, el d'allotjament alternatiu i el de mediació intercultural
La Conselleria de Serveis Socials disposarà d’11,5 milions d’euros l’any 2018 per finançar els serveis socials que gestionen les entitats locals als diferents municipis de les Illes.
Els doblers es distribuiran, a través de convenis, als consells insulars. Així, el Consell de Mallorca rebrà gairebé 9 milions d’euros, el d’Eivissa quasi 1,3 milions, Menorca a prop de 2 milions d’euros i el Consell de Formentera 140.000 euros. Amb aquests doblers es financen, entre d’altres, els serveis d’ajuda a domicili, el de teleassistència, el d’allotjament alternatiu i el de mediació intercultural.
El Consell de Govern d’aquest divendres també ha aprovat destinar 5.300.000 euros en dos anys per al manteniment i conservació de les depuradores de Calvià i 354.000 euros a la xarxa d’estacions de vigilància i control de qualitat de l’aire, entre el 2018 i el 2021.
A més, a proposta de la Conselleria d’Hisenda, s’ha aprovat la modificació dels criteris d’ocupació de determinats llocs de treball a l’administració pública com els caps de servei. A partir d’ara, el requisit de l’experiència es podrà suplir per hores de formació específica.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella