Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La comunitat ha rebut 18.690 vacunes de Pfizer i 600 de Moderna
EFE/Enric Fontcuberta
53La Conselleria de Salut ha informat que s’han administrat 12.854 dosis de vacuna contra la covid-19 a Balears fins al 15 de gener, xifra que suposa un 66,6% de les quals han arribat a les illes, que han rebut de moment 19.290 dosis: 18.690 vacunes de Pfizer i 600 de Moderna.
Només aquest divendres s’han administrat 2.383 vacunes: 1.801 a Mallorca, 266 a Menorca i 316 a les Pitiüses. A Mallorca, les dosis administrades fins divendres han estat 9.721 (el 75,6%), a Menorca 1.508 (el 11,7%) i a les Pitiüses (el 12,6%), 1.1517 a Eivissa i 108 a Formentera.
De les persones que ja han estat vaccinades, 7.643 són del col·lectiu de les residències d’ancians, entre residents i treballadors vacunats.
Quant als treballadors sanitaris de l’anomenada “primera línia covid-19”, que són 7.337, en els tres primers dies de vacunació s’ha administrat la primera dosi de la vacuna a 5.211 professionals, el 71% del total previst. Només el divendres han rebut la primera dosi 2.034 d’aquests treballadors. Els vacunats són professionals que treballen en els serveis d’urgències, radiologia, pneumologia, microbiologia, medicina interna, UCI, laboratoris, transport urgent i serveis essencials.
Aquest diumenge, Salut començarà a administrar la segona dosi de la vacuna als residents i treballadors de les residències d’ancians que ja van rebre la primera quan va començar la vacunació a Balears, en complir-se els 21 dies preceptius entre totes dues dosis. L’aplicació de la segona dosi tornarà a administrar-se en primer lloc a la residència Oms-Sant Miquel de Palma, on va començar la vacunació el passat 27 de desembre.
Balears ha reservat 6.944 vacunes per a la segona dosi als ancians de residències i els seus cuidadors.
Pfizer rectifica i assegura que la UE rebrà les vacunes a temps
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi