Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Els dubtes sobre la cabuda a les botigues o als domicilis particulars són els que més resolen
A Menorca ja fan feina els Informadors Covid, que sobretot són necessaris quan es canvia de fase. Els dubtes sobre la cabuda a les botigues o als domicilis particulars són els que més resolen els 12 informadors que ha contractat el Govern.
L’objectiu és deixar clara la normativa vigent segons la situació sanitària en què es troba l’illa. D’aquesta manera faciliten també la feina als comerciants, i expliquen per exemple, la normativa sobre fumar o sobre menjar al carrer.
Els informadors van començar la seva tasca dos dies abans de Nadal i, de moment, no han tingut cap conflicte perquè l’objectiu no és renyar ni multar. Benestar Social té previst contractar tres informadors més la setmana que ve a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis