Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els pacients actius formadors ajuden altres persones que pateixen malalties cròniques
A en Pere li van diagnosticar insuficiència cardíaca fa 13 anys, i en fa 6 que li van trasplantar el cor. “Els metges saben com és la malaltia”, explica, “però no la coneixen personalment, cosa que un malalt crònic sí”. Per això, va fer els cursos per ser pacient actiu formador.
A Balears hi ha 123 pacients actius formadors com en Pere, que ajuden altres persones que pateixen la mateixa malaltia (o d’altres malalties cròniques) compartint-los la pròpia experiència.
En la IV Jornada del Pacient Actiu, celebrada a l’Hospital de Son Llàtzer, la consellera de Salut, Patricia Gómez, ha destacat també la seva ajuda aportant la seva visió per tal de millorar del sistema sanitari.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia