Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Vuit embarcacions tradicionals rememoren aquesta setmana l'efemèride protagonitzada l'any 1899 pels anomenats "9 de Santanyí"
Capitanejades per La Balear, les 8 barques tradicionals han sortit del port de Cala Figuera rumb cap a Portocolom, on han fet la primera de les 8 aturades programades. Aquesta volta a Mallorca rememora la primera de la qual se’n té constància documental que es va fer l’any 1899 pels anomenats 9 de Santanyí.
Durant els set dies que durarà la volta, els vaixells faran aturada a Portocolom, Porto Cristo, Capdepera, Alcúdia, Sóller, Banyalbufar, Andratx i Palma. A cada aturada hi haurà activitats culturals com ara concerts els beneficis dels quals tendran finalitats solidàries.
La volta a Mallorca amb embarcacions tradicionals té previst arribar a Palma el pròxim dia 2 d’agost.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat