Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Vuit embarcacions tradicionals rememoren aquesta setmana l'efemèride protagonitzada l'any 1899 pels anomenats "9 de Santanyí"
Capitanejades per La Balear, les 8 barques tradicionals han sortit del port de Cala Figuera rumb cap a Portocolom, on han fet la primera de les 8 aturades programades. Aquesta volta a Mallorca rememora la primera de la qual se’n té constància documental que es va fer l’any 1899 pels anomenats 9 de Santanyí.
Durant els set dies que durarà la volta, els vaixells faran aturada a Portocolom, Porto Cristo, Capdepera, Alcúdia, Sóller, Banyalbufar, Andratx i Palma. A cada aturada hi haurà activitats culturals com ara concerts els beneficis dels quals tendran finalitats solidàries.
La volta a Mallorca amb embarcacions tradicionals té previst arribar a Palma el pròxim dia 2 d’agost.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre