La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Durant el conflicte, 2.788 persones han perdut la vida o s'han lesionat a causa dels atacs
199
La Fiscalia de Menors d’Ucraïna ha denunciat que almenys 136 infantns han mort i més de 199 han resultat ferits en atacs perpetrats per Rússia des del començament de la seva invasió del país, el passat 24 de febrer, fins a aquest dissabte. La major part de les víctimes infantils, si comptam morts i ferits, s’han registrat a la regió de la capital, Kíiv. Així mateix, la Fiscalia ha denunciat que 570 institucions educatives han registrat danys materials des del principi de la invasió, 73 de les quals han quedat completament destruïdes.
La majoria de les escoles han estat malmeses a la regió de Donetsk, on 138 han rebut l’impacte dels atacs russos. Aproximadament, uns 41 centres educatius de la regió de la capital també han resultat afectats.
Les Nacions Unides tenen registrades 2.788 víctimes civils a Ucraïna des que Rússia va llançar, el 24 de febrer, la seva ofensiva militar. Entre les quals, es registren 1.081 morts, inclosos 93 infants, si bé la pròpia organització entén que la dada real serà “considerablement superior”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura