Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Durant el conflicte, 2.788 persones han perdut la vida o s'han lesionat a causa dels atacs
207
La Fiscalia de Menors d’Ucraïna ha denunciat que almenys 136 infantns han mort i més de 199 han resultat ferits en atacs perpetrats per Rússia des del començament de la seva invasió del país, el passat 24 de febrer, fins a aquest dissabte. La major part de les víctimes infantils, si comptam morts i ferits, s’han registrat a la regió de la capital, Kíiv. Així mateix, la Fiscalia ha denunciat que 570 institucions educatives han registrat danys materials des del principi de la invasió, 73 de les quals han quedat completament destruïdes.
La majoria de les escoles han estat malmeses a la regió de Donetsk, on 138 han rebut l’impacte dels atacs russos. Aproximadament, uns 41 centres educatius de la regió de la capital també han resultat afectats.
Les Nacions Unides tenen registrades 2.788 víctimes civils a Ucraïna des que Rússia va llançar, el 24 de febrer, la seva ofensiva militar. Entre les quals, es registren 1.081 morts, inclosos 93 infants, si bé la pròpia organització entén que la dada real serà “considerablement superior”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Un dels decrets inclou la renovació automàtica dels contractes de lloguer
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble