Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El delegat en defensa personal femenina a Balears, José Antonio Nieto "Primo", ha estat l'encarregat d'impartir el taller, que s'ha organitzat en motiu del 8M
Aprendre a defensar-se dels atacs masclistes. És l’objectiu del curs de defensa personal que s’ha organitzat aquest dissabte a Ciutadella, en motiu del 8M.
Més de 140 dones, de totes les edats, han après tècniques per autoprotegir-se, en cas d’agressió, amb dos elements tan bàsics com un bolígraf o una goma de cabells, que poden convertir-se en grans eines de defensa personal.
El delegat en defensa personal femenina a Balears, José Antonio Nieto “Primo”, ha estat l’encarregat d’impartir el taller, que ha estat organitzat per l’Ajuntament i el Sindicat Unificat de Policia.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros