Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El Govern ha reconegut el compromís amb l'estudi i l'aprenentatge dels estudiants
El Conservatori Professional de Música i Dansa de Mallorca ha acollit aquest dilluns capvespre l’acte de lliurament dels Premis a l’Esforç i al Rendiment Acadèmic Excel·lent, en què el Govern ha guardonat 142 estudiants d’Educació Primària de l’illa pel seu esforç, la seva constància i l’excel·lència acadèmica durant el curs 2024-2025.
Una carrera de fons que, segons el conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera, es tradueix en “un exemple per als companys”. “Sou la prova viva que estudiar, esforçar-se i creure en un mateix té recompensa”, ha afegit en el seu discurs el conseller, qui ha presidit l’entrega de premis juntament amb la presidenta Marga Prohens.
I darrere cada premi trobam l’orgull de famílies i professorat disposats a continuar ajudant nins i nines a fer realitat els seus somnis.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària