Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'organització ha començat a marcar les zones de pas prohibides per evitar l'erosió
Des de fa una setmana, Carles Bagur, membre del Comitè Organitzador de la Trail, reparteix devers mig miler de cartells amb l’objectiu de facilitar la cursa als 1.450 atletes que enguany prenen part a la Trail i d’evitar que els participants es perdin o es despistin.
Una part important dels senyals inclou missatges que ens recorden que ens trobem en un espai de la Xarxa Natura 2000, la xarxa d’àrees de conservació de la biodiversitat de la Unió Europea. Una condició imposada per la Conselleria que els organitzadors han tingut en compte, asseguren, des de la primera edició, però que cal implementar els 365 dies de l’any.
El compromís dels organitzadors amb la natura és total, com prova el fet que no es poden fer servir gots de plàstic als punts d’avituallament i que es prohibeix als atletes generar residus.
Mentrestant, en espera de conèixer els resultats de l’informe encarregat pels organitzadors, es creu que l’impacte econòmic de la Trail, una prova d’ultrafons que enguany batrà tots els rècords, superarà amb escreix el milió d’euros.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic