Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
A les Balears ja s'ha posat en marxa la creació d'una associació de persones afectades
Centenars de dones estan diagnosticades amb endometriosi. Na Mayte és una d’elles. Va ser un alè per a ella perquè feia anys que no sabia per què ho passava tan malament quan tenia la menstruació. Les darreres xifres oficials, del 2018, parlen de 218 dones ingressades per endometriosi.
Afecta les dones en edat fèrtil, i la primera passa és aconseguir-ne un diagnòstic com abans millor. A partir d’aquí, el tractament. A les Balears ja s’ha posat en marxa la creació d’una associació de persones afectades, que formarà part del col·lectiu ja existent a la resta de l’estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui