La Policia Nacional ha intervingut cocaïna, marihuana, vehicles i doblers en efectiu
Un dels moments de l'operació de la Policia Nacional a Ciutadella. IB3
368Un total de 15 persones han estat detingudes en el marc de l’operatiu desenvolupat per la Policia Nacional a Menorca contra el tràfic de drogues. Segons ha informat la Policia Nacional, s’han dut a terme una desena d’escorcolls i s’han intervingut substàncies estupefaents com cocaïna i marihuana, a més de diverses substàncies per adulterar la droga així com telèfons mòbils, vehicles i doblers en efectiu. Les detencions s’han efectuat a Maó, Ciutadella, es Migjorn Gran i també a Palma, on s’ha arrestat una persona.
La investigació l’ha assumida el Grup d’Estupefaents de Maó de la Policia Nacional. La investigació continua sota secret decretada pel jutge d’instrucció nombre 1 de Maó.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros