Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Aquesta reivindicació, amb la proclama "OTAN NO, bases fora" ha estat organitzada per la plataforma 'Menorca per la pau'
Devers 150 persones s’han manifestat aquest diumenge a Maó en contra de l’arribada de la fragata “Navarra” de l’OTAN, que ha recalat al port de Maó. Es tracta d’un vaixell espanyol que forma part de l’operació “Sea Guardian” de l’Aliança Atlàntica.
La concentració ha tingut lloc a les sis del capvespre a la plaça de Rochina de Maó per mostrar el seu absolut rebuig davant l’arribada d’aquest vaixell i l’ús del port de Maó com a base de l’OTAN.
S’han pogut llegir pancartes de: ‘Otan No’, ‘bases fora’ o ‘la pau és el camí’. Al final de la protesta, s’ha llegit un manifest on s’ha proclamat: ‘no a la guerra, sí a la pau’, i s’ha denunciat el pressupost que es destina en armament,’.
La manifestació ha estat organitzada per la plataforma ‘Menorca per la Pau’, que s’ha creat expressament per mostrar la disconformitat amb la implicació de l’illa en conflictes bèl·lics, i està formada per una trentena d’organitzacions de l’illa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes