El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Tot i que la història no canvia, els felanitxers varen viure aquest moment amb el sentiment de les primeres vegades i l'orgull de formar-hi part
A les 21.00 hores, el replà i les escales de l’església de Sant Miquel es varen convertir en l’escenari de les darreres hores de Jesús. Felanitx va reviure divendres vespre una de les tradicions més emotives del poble amb la crucificació i el davallament de Crist. 150 persones feren possible aquesta cita que, enguany, arriba al rècord de participació.
Tot i que la història no canvia, els felanitxers varen viure aquest moment amb el sentiment de les primeres vegades i l’orgull de formar-hi part.
Després de gairebé 50 anys, el Davallament de Felanitx continua emocionant les mirades dels qui el presencien.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran