Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La model i iogui Verónica Blume ha coordinat els exercicis
L’Ibiza Wellness Day ha culminat amb una classe magistral de ioga que ha reunit prop de cent-cinquanta persones a la Plaça des Martell.
La classe ha estat dirigida per la model i iogui Verónica Blume, que ha coordinat els exercicis sota la música que punxava la també professora de ioga Katy Sainz.
Aquesta jornada, promoguda pel Consell d’Eivissa i la iniciativa Puro Bienestar, ha consistit en una sèrie de conferències i debats centrats en les possibilitats que té a l’illa el turisme del benestar, una oferta on el ioga juga un paper molt important.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció