Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El terratrèmol de l'illa de Lombok ha provocat 91 morts i 209 ferits
El terratrèmol de l’illa indonèsia de Lombok ja ha provocat 91 morts i 209 ferits. El moviment sísmic, de 6’9 en l’escala de Richter, s’ha produït en una de les principals destinacions turístiques del país.
Més de 150 espanyols s’han vist afectats i ja estan sent evacuats. Al terratrèmol li han seguit 132 rèpliques i això ha obligat milers de persones a evacuar les seves cases.
El balanç pot seguir augmentant, ja que moltes zones encara no són accessibles per als equips de rescat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata