Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Per primera vegada s'han unit els hotelers als sectors del comerç i la restauració
Els diferents sectors dependents del turisme han unit forces en una manifestació motoritzada que ha recorregut els principals carrers de Vila. Uns 150 vehicles hi han participat. Per primera vegada s’han unit els hotelers als sectors del comerç i la restauració.
El pàrquing de terra des Gorg s’ha començat a omplir una hora abans de la manifestació. Allí, els caps d’associacions i patronals han reclamat una vacunació àgil, control efectiu a ports i aeroport, ajudes directes i efectives per a tots els negocis i regularització del pagament dels ERTOs.
Els manifestants no entenen la darrera decisió del Govern Central de tancar totes les comunitats, excepte de Balears i les Canàries per setmana Santa. Han fet una aturada davant del Consell i han rebut el suport de l’equip de Govern, que assegura que accelera les ajudes.
A més, a la seu del consell han confluït els manifestants i una altra concentració de protesta. En aquest cas criticaven la manca de treball, la gestió de les institucions i han fet proclames en contra de les vacunes. Aquests darrers han protagonitzat els moments més tensos de la jornada.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici
És un documental de producció pròpia que s'estrena a IB3 Televisió aquest diumenge a les 22.20 h