Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Els registres s'han duit a terme a Son Banya, Palma, Inca i Llucmajor
Passen a disposició judicial 17 dels detinguts-15 homes i dues dones- en la darrera operació contra el narcotràfic desenvolupada a Son Banya, a Palma, i a altres punts de Mallorca. Dissabte ja va passar a disposició judicial una dona implicada també en la trama. Els detinguts estan declarant aquest dilluns per consell dels seus advocats i es preveu que la jutgessa esperi a escoltar tots els detinguts per prendre una resolució.
A les cinc del capvespre de divendres, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil varen entrar camuflats de compradors a Son Banya. Sol ser un dels dies de la setmana amb més trull per adquirir drogues. De manera sobtada, els agents varen baixar dels cotxes i varen assaltar els casetons de venda.
Seguidament, nombrosos operatius uniformats d’unitats especials varen entrar al poblat. Va ser una escomesa ràpida, de manco de 10 minuts. Una operació combinada amb entrades a habitatges de Palma, Inca i Llucmajor. En total, els agents escorcollaren 31 casetes, amb l’ajuda de cans ensinistrats i de drons de vigilància. Hi varen trobar mig quilo de cocaïna, 2 quilos de marihuana, bàscules trucades, una escopeta de calibre 22 i 1.600 sobres de kamagra, una espècie de viagra. També es decomissaren 113 mil euros en bitllets.
La investigació arrancà fa mesos i és una de les operacions més importants realitzades de manera conjunta entre la Policia Nacional i la Guàrdia Civil. La causa està declarada secreta i s’espera que, durant el dia d’avui, declarin un a un davant el jutge tots els detinguts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística