Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La Creu Roja els proveirà d'allotjament, menjar i roba fins que hi hagi capacitat en un centre d'internament i puguin ser enviats a la Península
107
18 dels 51 migrants sense papers procedent d’Algèria que van ser detinguts després d’arribar a Eivissa en cinc embarcacions dimecres i dijous d’aquesta setmana quedaran en llibertat entre avui dissabte horabaixa i demà per manca de places per a ells als Centres d’Internament per a Estrangers (CIE) de la Península.
Segons ha informat avui dissabte el director insular de l’Estat a Eivissa i Formentera, Ramón Roca, se’ls obrirà un expedient d’expulsió i seran acollits per la Creu Roja, que els proveirà d’allotjament, menjar i roba fins que hi hagi capacitat en un centre d’internament i puguin ser enviats a la Península.
Roca ha explicat que és l’única via jurídica possible després de constatar la manca de capacitat als CIE i que, si s’alliberen places, el trasllat podria produir-se la setmana que ve. L’arribada dels 51 migrants sense papers a Eivissa revela la manca d’efectius a l’illa
D’altra banda, ahir divendres van passar a disposició judicial altres 24 migrants que han estat enviats avui al dematí en un ferri al CIE de València. En el seu cas, se’ls ha obert un expedient de devolució pel qual han de ser deportats al seu país en un termini de 72 hores.
Els 9 menors que també van arribar en les cinc embarcacions a les costes d’Eivissa continuen al centre d’atenció a menors Pare Morei del Consell d’Eivissa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €