El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La gran majoria, són lleus o asimptomàtics
EFE/Brais Lorenzo
134Comença un nou any però, la pandèmia no entén de canvis d’any, i per tant, aquest 2021 no comença de zero. De fet, comença amb més de 7.500 persones malaltes de coronavirus a Balears. La gran majoria, més de 7.000 són lleus o asimptomàtics. La situació és complicada de fet, Balears lidera, des de fa setmanes, la incidència acumulada de tot Espanya.
El 2020 va acabar amb 530 casos diagnosticats per 100.000 habitants a Balears pràcticament el doble que la mitjana espanyola. I per detectar aquests contagis és fonamental la feina dels rastrejadors. Els treballadors del servei de Salut no entenen ni d’horaris ni de festius.
44 rastrejadors civils i militars estan fent feina en el primer dia de l’any de 8 del matí a 8 del capvespre. A ells s’afegeixen 50 treballadors de les Unitats Volants d’Atenció al Coronavirus, que fan les proves PCR al terreny. detecten molts de casos des dels dies de l’anomentat Black Friday i el pont de la constitució. Preveuen que l’augment escalarà a causa de les reunions socials durant les festes de nadal.
35.603 casos confirmats de Covid-10 a Balears durant el 2020
Francina Armengol: “Adéu a un any duríssim”
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle