La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
La resta de grups parlamentaris han proclamat tolerància zero enfront de qualsevol expressió de violència masclista
El Parlament de les Illes ha fet un acte pel 25N amb una encesa d’espelmes en memòria de les 38 víctimes de la violència masclista d’enguany a Espanya. Vox ha participat en l’acte institucional, però després s’ha tornat a desmarcar del manifest conjunt.
Tots els grups parlamentaris, a excepció de Vox, han llegit un text per condemnar qualsevol classe d’agressió contra les dones. El manifest s’ha hagut de llegir la sala del Senat. Els grups han proclamat “tolerància zero” enfront de qualsevol expressió de violència masclista. Les diputades Marta Carrió, Patrícia Gómez, Joana Gomila, José María García, Llorenç Córdoba i Marga Prohens han llegit el manifest dels grups parlamentaris del PSIB-PSOE, Més per Mallorca, Grup Mixt i del PP.
Abans, en el discurs institucional, el president del Parlament, Gabriel Le Senne, ha reclamat mesures legislatives més eficaces i un enduriment de les penes. Ha destacat que cal determinar les causes de la violència cap a les dones i “identificar els perfils que més es repeteixen entre els agressors”.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones