Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La totalitat dels avisos de la pitiüsa s'han registrat als municipis de Sant Josep i Eivissa
Nit de pluges i tempestes a l’arxipèlag, en què les precipitacions han caigut en bona part de Mallorca, tot i que la majoria ha caigut a Eivissa.
Els serveis d’emergències 112 de les Balears han registrat 26 incidents relacionats amb el mal temps a l’illa d’Eivissa.
La pitiüsa és l’illa on les precipitacions han caigut amb més intensitat de totes les illes. Destaquen els 105 litres per metre quadrat a sa Coma, també a Eivissa, i 74 litres per metre quadrat a l’Aeroport des Codolar. La majoria d’incidències recollides per l’112 s’han produït precisament en aquesta zona, com ha explicat a l’informatiu Matí d’IB3 Ràdio el tècnic d’Emergències José Caldentey.
Segons Caldentey, tots els avisos a l’112 han estat en referència a carreteres tallades, inundacions d’habitatges i de garatges. La totalitat dels avisos de la pitiüsa s’han registrat als municipis de Sant Josep i Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles