Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El ministre de l'Inteior, Matteo Salvini, contrari a la decisió, ha hagut d'acatar l'ordre del primer ministre, Giuseppe Conte
Al voltant de les 5 de l’horabaixa, l’Open Arms anunciava el desembarcament dels 27 joves no acompanyats que duien a bord. L’evacuació ha tengut lloc enmig de la mar. Dues barques de la guàrdia italiana abarloaven el vaixell de l’Open Arms.
El ministre de l’Inteior, Matteo Salvini, contrari a la decisió, ha hagut d’acatar l’ordre del primer ministre, Giuseppe Conte, i facilitar l’entrada al país dels 27 menors que viatjaven a bord de l’ONG des de feia 17 dies sense rumb perquè cap port italià no els deixa amarrar.
Hores abans de tot això, el fundador de l’ONG, Òscar Camps, alertava de la tensió que ja hi ha a bord després de dues setmanes vivint a l’intempèrie.
Els 27 menors ja han arribat a port i han estat traslladats a un centre d’acollida. Ara, 107 persones més i 19 tripulants continuen cercant terra ferma.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya