Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La seva proposta mescla flamenc tradicional i música electrònica
Dins del “Cicle de Música es Jardí”, les DJ Mëstiza, han presentat aquest divendres la festa ‘Sacro’. La festa ha començat a les 7 del capvespre al recinte del Mallorca Live i ha aplegat 3.000 persones, segons l’organització.
La festa Sacro ha començat puntual, però les artistes han sortit a l’escenari a les 22.30 hores. Abans, hi ha actuat el DJ Mr. Goodalf, qui ha acompanyat el públic fins al moment en què han aparegut les artistes i productores Mëstiza, el moment més esperat.
El projecte Sacro és una fusió entre el flamenc tradicional i la música electrònica, que promet convertir-se en una experiència sensorial en cada actuació.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"