X

300.000 euros de sanció a la festa il·legal del dj Diplo al mirador des Vedrà

L'Ajuntament de Sant Josep ha imposat la sanció màxima a aquest esdeveniment que es va celebrar sense permís a una zona protegida

24/06/2025

300.000 euros de sanció a la festa il·legal del dj Diplo al mirador des Vedrà

76

L’Ajuntament de Sant Josep imposa una sanció de 300.000 euros a la festa il·legal que va organitzar el dj Diplo amb centenars d’assistents ara fa un any, a la zona del mirador des Vedrà, a Eivissa.

Diplo encara pot recórrer contra la proposta de sanció de l’Ajuntament per l’esdeveniment sense permís que va convocar a s’Era des Mataret, amb vista a l’illot des Vedrà. Es tracta d’un paratge amb protecció comunitària i, per això, es proposa la multa més alta que permet la normativa, 300.000 euros. Això per part de l’Ajuntament, perquè també la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural té la seva pròpia investigació oberta i, segons ens informen, els responsables de la festa il·legal encara tendrien per davant tot un any per al·legar-hi en contra.

Notícies relacionades >

24/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT