L'Ajuntament de Sant Josep ha decidit finalment traslladar el cas al Govern
La Conselleria de Medi Natural ha rebut finalment, per part de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, tota la documentació referent a la festa il·legal que va organitzar el nord-americà DJ Diplo a l’era des Mataret, el conegut, turísticament, com ‘el mirador des Vedrà’.
Sant Josep va comunicar primer que no traslladaria la denúncia, però al final han decidit canviar d’opinió. Medi Natural ja te per tant el cas en fase d’instrucció, que pot allargar-se, però, fins els tres anys. L’expedient de la Policia Local de Sant Josep ja es troba per part seva al departament d’activitats, qui haurà de gestionar-lo i resoldre’l. Només la sanció municipal podria arribar fins els 300.000 euros.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany