Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
També hi ha un vol de la companyia Air Europa a Eivissa que s'ha hagut de retardar a causa del mal temps
EFE/ Ana Escobar
83AENA ha anunciat la cancel·lació, fins a aquest moment, d’un total de 32 connexions aèries entre Balears i Madrid pel tancament de l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas a causa del temporal que ha estat batejat com ‘Filomena’.
S’han cancel·lat un total de 16 vols a Palma, mentre que a Menorca se n’han cancel·lat 4 i a Eivissa, 12.
D’altra banda, AENA també ha informat que per demà dilluns, hi ha 10 vols de l’aeroport de Palma amb connexió a Madrid (5 de tornada i 5 d’anada) pendents de l’evolució meteorològica.
La reobertura de Barajas està prevista per aquest diumenge horabaixa
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic