Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

També hi ha un vol de la companyia Air Europa a Eivissa que s'ha hagut de retardar a causa del mal temps
EFE/ Ana Escobar
45AENA ha anunciat la cancel·lació, fins a aquest moment, d’un total de 32 connexions aèries entre Balears i Madrid pel tancament de l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas a causa del temporal que ha estat batejat com ‘Filomena’.
S’han cancel·lat un total de 16 vols a Palma, mentre que a Menorca se n’han cancel·lat 4 i a Eivissa, 12.
D’altra banda, AENA també ha informat que per demà dilluns, hi ha 10 vols de l’aeroport de Palma amb connexió a Madrid (5 de tornada i 5 d’anada) pendents de l’evolució meteorològica.
La reobertura de Barajas està prevista per aquest diumenge horabaixa
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors