Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Només representen entre un cinc i un deu per cent del total dels casos confirmats
EFE/Enric Fontcuberta
53La ministra de Sanitat ha informat avui matí que Espanya notifica 350 casos confirmats de la variant britànica, tot i que només representen encara entre un cinc i un deu per cent del total dels casos.
Durant la seva primera intervenció al Congrés com a ministra de Sanitat, en una comissió extraordinària per informar de la tercera onada del virus, Darias ha assegurat que les pròximes setmanes determinaran si la variant guanya terreny com en altres països.
També ha afirmat que la campanya de vacunació va per bon camí, per aconseguir que el pròxim mes de març puguin estar vacunats el vuitanta per cent dels majors de vuitanta anys i el personal sanitari i sociosanitari.
Indicis d’un increment de la soca britànica a Balears
La unitat de Genòmica de Son Espases detecta 25 casos de la variant britànica en només un mes
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució