Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'objectiu és sensibilitzar sobre una malaltia incurable que afecta 1.100 persones a les Balears
37 localitats de Mallorca s’han sumat un any més a la iniciativa ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’.
L’esclerosi múltiple suposa el principal motiu de discapacitat entre adults joves i el segon en conseqüències neurològiques. A les Balears, afecta 1.100 persones. Un dels propòsits de l’edició d’enguany és reivindicar la importància d’un diagnòstic precoç per a la malaltia. I és que començar el tractament en els primers sis mesos des dels primers símptomes pot canviar radicalment el pronòstic i millorar la qualitat de vida dels pacients.
A la Colònia de Sant Jordi, aquest diumenge, hi han participat 50 persones. El capficó ha comptat amb la presència dels presidents del Govern, Marga Prohens, i del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada