Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es tracta d'una marxa convocada per diverses associacions LGTBI sota el lema "Davant l'odi i la violència, no mostris indiferència"
Manifestacions arreu d’Espanya per denunciar l’homicidi de Samuel Luiz.
Es tracta d’una marxa convocada per diverses associacions LGTBI sota el lema “Davant l’odi i la violència, no mostris indiferència”
Madrid, La Corunya, Biscaia, Vitòria o Sant Sebastià són algunes de les ciutats que s’hi han sumat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061