Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A més, s'han confirmat 187 nous casos respecte a aquest dijous, per a un total de 238.564 positius
EFE/Raquel Manzanares
41El Ministeri de Sanitat ha notificat 39 morts amb COVID-19 amb data de defunció en els últims set dies, elevant la xifra total a 27.121 morts, dos més que els notificats ahir, segons el balanç publicat aquest divendres.
Les 39 morts s’han localitzat a Aragó (dues), Canàries (un), Castella-la Manxa (un), Castella i Lleó (4), Catalunya (vuit), Comunitat Valenciana (tres), Extremadura (tres), Galícia (sis), Madrid (cinc), Múrcia (un) i La Rioja (cinc).
A més, s’han confirmat 187 nous casos respecte a aquest dijous, per a un total de 238.564 positius. En els últims 14 dies, 1.061 persones han iniciat símptomes de la malaltia, dels quals 276 els van iniciar durant l’última setmana.
Dels 187 nous confirmats, set s’han registrat a Andalusia, 14 a Aragó, un a Astúries, un a Balears, cinc a Canàries, un a Cantàbria, tres a Castella-la Manxa, set a Castella i Lleó, 47 a Catalunya, sis a Ceuta, 11 en Comunitat Valenciana, dues a Extremadura, un a Galícia, 61 a Madrid, un a Múrcia, 15 a Navarra, dues a País Basc i dues a La Rioja.
D’altra banda, en els passats set dies s’han produït 12 ingressos a les Unitats de Vigilància intensiva (UCI), amb 11.397 des de l’inici de la pandèmia. Aquests dotze ingressos s’han produït a Andalusia (un), Aragó (un), Castella-la Manxa (4), Catalunya (dos), Comunitat Valenciana (un), Galícia (un) i Madrid (dues).
Mentrestant, 286 persones han precisat d’hospitalització en l’última setmana, amb un total de 123.891. D’ells, 11 són a Andalusia, 14 a Aragó, dos a Astúries, un a Balears, tres a Canàries, cinc a Cantàbria, 26 a Castella-la Manxa, 30 a Castella i Lleó, 68 a Catalunya, un a Ceuta, 10 en Comunitat Valenciana, nou a Extremadura, un a Galícia, 89 a Madrid, dues a Navarra, deu a País Basc i quatre a La Rioja.
Cinc nous casos de Covid-19 a les Balears, 2.068 positius notificats fins ara amb PCR
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui